snöstorm in tha city

hugg om ni vill, jag känner det inte längre

Imorse vaknade man av en söt mamma som kom in och sa att det snöade, men du tror jag trodde på henne eller? fuck heller! Men det visade sig att det var sant när jag väl kommit upp ur min varma sköna mysiga stora säng för att äta frukost. Sen bar det av till skolan, med lite engelska, och matte. Även en gnutta biologi och tyska. Men allt gick bra för en gångs skull, det är nog första gången på flera veckor jag har varit kvar i skolan en hel fredag, fattar ni?!
Nu har min lilla lisafisa kommit hit och hon ska mysa med mig. Eller vi kanske drar ner i stan? vem vet liksom.. Det är Lisa och mig vi snackar om..
Ikväll ska jag ut och äta med mammsi tror jag. Mysigt värre! Och sen vet jag inte vad som händer? Ring om det finns något att hitta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0