söndagsgäster

I'm that special girl, you know?!

Idag är det söndag, och jag kom hem från Maja innan. Och vi hade super kul igår, right? tack gumman säger jag bara!
När jag kom hem idag så började jag packa upp massa väskor och grejor som låg på golvet, allt som skräpade alltså (a) och sen fixade jag faktiskt till mina små fiskar också, och det är inte ofta det händer! Mitt under mitt städande så ska jag hämta galjar (stavning?) till mina klänningar, och ni tror inte att Lisa kommer bakom mig och skrämmer livet ur mig eller? Jag trodde helt seriöst att jag skulle dö!!!
Nu sitter jag bara här och väntar på att våra gäster ska komma, Ola och Jenny, med deras små pojkar och Helene och Benke med Gabbi och Carl-Axel. Hoppas dom är lite roliga för en gångs skull iallafall... för annars pallar jag fan inte vara kvar här :o
Nu ska jag nog gå och hjälpa min mutti med maten! vi hörs senare my lovelys.

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0