spargrisen sprack :/

Jag tänkte skriva redan i morse, för jag tänkte vara en duktig flicka och inte ha datorn på ikväll, och gå och lägga mig och bli frisk istället. Men det sket sig ju totalt, för nu sitter jag ju här som vanligt igen när klockan är tio . Så typiskt mig att det är synd alltså.

När jag gick upp imorse vid tolv så var jag ju tvungen att duscha snabbt och sånt, och sen bar det av med mamma till Familia för att köpa skor, där det blev ett par höga björnborg, svarta med gul text.(bilder på detta kommer faktist sen, jag lovar.) När vi gått några varv runt där inne, och även vart lite snabbt inne på citygross och köpt mat körde vi vidare till Väla för att köpa stövlar, som varken fanns i storlek eller färg på Familia. Så ett par svarta på Nilssons blev det, och även lite kläder. (även detta kommer det bilder på lite senare, och ja, jag lovar)
När vi sedan var trötta, och hade handlat mammas konto tomt, nästan iallafall (a) så åkte vi hem och lagade mat.

Imorgon är det då skola igen, som jag verkligen inte orkar, fast ganska chill, första lektionen klockan elva, idrott. Efter skolan är det träning och sen ska jag hem till mormor och fixa lite, sen bara snabbt hem och fixa med läxor och sånt. Sen lär jag nog sova ganska jättegott.

Nu ska jag sitta här och vänta på att min älsklingskusse ringer mig(L) och då ska jag faktist lägga in bilderna och sen ska jag sova.
godnatt mina snyggingar, så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0