tönt dag till fucking tusen

Jag vaknade i morse och tänke: "äh! skit i att jag är sjuk, det är ju endå bara bio idag.."
Så det blev upp och hoppa för min del. fick skjuts ner till stan av mamma och sen blev det bio, this is england, hette den. Helt okej.. Efter det så fick vi fika och sen bar det av till skolan igen för lunch och sen även en se lektion, men det vart ganska chill.
När jag sedan kom hem efter den väldigt ansträngade dagen, så skulle jag laga mat. Men bara för att mamma ringde så brände jag min hamburgare?! HYGGLIGT!!!!!
Nu sitter jag och töntar mig på msn, ursäkta mig, för dom som blir utsatta för det. Men jag har ju så jävla fucking tråkigt

stekt ägg och bacon på dig med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0