varm choklad och döda råttor



det regnar ute, det regnar som fan och jag är sjuk

Här sitter jag nu igen, framför datorn och skriver blogg inlägg med en mugg varm choklad och tror att jag är något..
he-he-he, eller inte! Snarare tvärt om typ.
Här sitter jag nu igen, framför datorn och skriver blogg inlägg med en mugg varm choklad och känner mig som en död råtta.
Hela denna dagen är ju bara åt helvete typ? förutom min Jesper som underhåller mig!!! och Lisa som såklart alltid får mig på bra humör. Idag hade hon lämnat ett paket till mig i brevlådan med en film och en jojo i, och så väckte hon mig med smset: waky waky! check ya mailbox love
Fan va bra att ha henne som vän, hon lyser verkligen alltid upp ens dag! speciellt dagar som denna dådå..
Jag funderar på att ta några alvedon och snart gå ner och lägga mig igen, (jag som sa till mig själv igår att jag skulle få så mycket gjort, så att mamma skulle bli lite glad på mig..) och sova länge, för jag tror jag behöver det för att bli frisk. Men hemska tanke endå? Gå och lägga sig klockan elva och vakna vid 4?! vafan. Medans alla andra får slava i skolan, gud va hemskt.. Eller något i den stilen... hihihi (a)

haudie ma friends


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh-ja för denise måste bli frisk tills på lördag.

så se till att sooooova :D<33

2008-11-18 @ 22:11:29
Postat av: hannah

skitnysggt denise ! :D<3



enkelt och snyggt , precis som det ska vara enligt mig :D<3

2008-11-18 @ 22:19:27
URL: http://hellohanna.blogg.se/
Postat av: hannah

åh du är så ...vacker :D<3 hihi =)

2008-11-19 @ 16:54:14
URL: http://hellohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0