villha-lista

Nu när det närmar sig jul finns det så hemskt mycket grejer man vill ha, håller ni inte med?
Det bara kryllar av små saker i huvudet som man bara skulle älska att få, men man får dom inte, för när någon väl frågar en vad man önskar sig så har man glömt allt och säger pengar. VARFÖR LIKSOM? så onödigt.
Jag kan kommit på en massa sånna småsaker jag vill ha, som mamma inte ska få röra, inte ens om hon ber jättesnällt!

DENISE VILLHA:
långa guldiga halsband
STORASTORASTORA väskor
en söt liten nyårsklänning (gärna svart)
massa fräcka nagellack
fina trosor, i mängder.
(jag älskar fina underkläder, finns inget bättre (a)
ett bodylotion, som gärna luktar mega gott!
skärp, i skarpa färger, rosa orange grönt och sånt
halsdukar, många i olika färger
och ljus, i olika former och färger, det får gärna vara doftljus med

Det var lite saker iallafall, sånt som inte är nödvändigt, men som ändå bara flyger runt i huvudet, som jag vill ha!

Jag har varit sjuk och därmed inte i skolan idag, kanske ska dit imorn. annars kommer jag iallafall på onsdag, hoppas vi! Nu ska jag nog snart ner och sova igen (a) för att bli frisk till min helg med majsanbajsan.

PUSSOCHGOOOODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0