6 oktober

3 veckor <3
10 dagar <:o)

Jag gick upp klockan 09.37 imorse, gud vad det var skönt! Gick direkt och klädde på mig, och gick upp till coop, laddade min mobil. När jag kom tillbaka från coop var klockan 09.59.. Jag hann alltså med massa morrongrejor + att gå till coop och tillbaka på 22 minuter. Fatta jag är bäst! 25 minuter senare gick jag till skolan, fråga mig inte varför, men jag hade inte något bättre för mig.. Klockan elva började vi, och då började vi med "idrott", vi gick 3.7 km igenom stan typ.
Efter skolan, som vart extremt chill, sket jag i träningen (a) och stack till Andreas istället, jag älskar dig, och terrade Adam lite, men det håller vi tyst om :)
Sen skulle han till sin pappa, och plugga på sitt, som han påstår, stora prov, och jag hem, och plugga på mitt..
jag kan inte någonting överhuvudtaget
Men jag pluggar mer sen, och i skolan lite extra imorn.
Fresten, jag har massor med gratis sms nu igen, så det är bara att smsa, för jag känner mig väldigt ensam i dessa mörka tider.. Och ja, bilder från tåssjö ska komma, men jag har inte hunnit få dom av sandra än... men dom kommer :)

tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0