bajsplugg

en vecka

Min älskade Lisa gick precis iväg med sin mamma, vi som hade det så mysigt när vi åt spaghetti bolognes. Så nu får jag väl sätta mig och plugga på mina jobbiga glosor som jag hatar över allt annat, bajs på det säger jag bara! Och vet ni varför jag ska plugga? JO! För att jag ska vara bättre än alla tyska-pluggisar imorn på tyskan, för jag äger allt och alla på det, på allt förutom glostesten... Undra varför? Jo, det ska jag berätta för er! För att jag inte bryr mig ett dugg om tyskan, för för några veckor sedan sa hon till mig att jag får MVG i tyska vad som än händer.... Ibland bara tycker jag om Cecilia.
Jag tror jag ska göra lite kaffe till mig med, för allt blir mycket lättare med kaffe. Och så ska jag äta något gott till med, typ massa frukt, gud vad gott!
Nu ska jag vara duktig.
tack!

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0