espressohouse-mys

loving me for me

Efter att jag slutat idag, pallade jag inte träna och stack då istället ner på stan och tog en fika med min lilla Anna som jag inte träffat på flera år! Mysigt =) Sen vart jag tvungen att vara kvar i stan, för mamma ska ju inte veta att jag inte tränat.. så vi stack till källan och satt dör typ till tjugo över sex, sen drog vi :)
Nu har jag bara blivit jättefet och uppsvullen, bajs på mens och tack och hej.
Jag vill faktist ha tillbaka min mobil nu, det är helt sjukt? jag har inte haft den på två½ veckor nu. FAN. Jag dör snart, men sånt är väl livet.
Nu måste jag plugga till mitt kemiprov som jag har imorn, och jag har inte ens börjat, men KEMI? vem fan bryr sig.

tack!

Kommentarer
Postat av: anna'

jag har saknat dig :((.

<3

2008-10-13 @ 20:20:31
Postat av: Anonym

Hej! Najs blogg! :) Hoppas du får en trevlig kväll!

2008-10-13 @ 20:24:19
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: andreas

du kunde ju komma till mig ;) men jag pluggade faktiskt :) jag är bäst asså :D





jag älskar dig <3

2008-10-13 @ 20:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0