fikamys i stan

skrämmande halloween, kom hit och dö (:

Jag vaknade klockan tolv, då mamma ringde mig och frågade om jag städat klart. va? "nej? jag erhm, sover(GÄSP)" hahaha. Gud.
Då gick jag upp coh tvättade mitt hår, och fixade till mig lite, för klockan två skulle jag ju vara hos Elin för att sedan gå vidare ner i stan och fika på Johanssons. Riktigt mysigt var det. För min del blev det annanaspaj och fanta, supergott! Och Elin valde den mer normala varianten, en stor kärleksmums och fanta, det var säkert också gott skulle jag tro.
Efter fikat gick vi rundor lite i stan och sen träffade vi Lisa och Anna efter ett tag, så vi, alla fyra gick och åt, korv och pommes för mig, och dom andra tog bara pommes. Så de t blev helt enkelt en superlyckad eftermiddag!
Nu lite senare kommer dom snart hit, till lilla mig, och ska kolla på film.
det är ju trots allt halloween
Och sen sover dom här hela natten.

Nu kommer dom nog snart, så det skulle väl kanske vara bra om jag fixade till lite mys vid tv:n
återkommer antagligen med foto imorgon.

tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0