FÖDELSEDAG! :D

andreasälskling, du är det bästa som hänt mig

Jag hade min fjortonde födelsedag igår, men hade inte tid eller ork till att skriva, helt andra saker för mig ju... :)

Jag vaknade på morgonen av sms, mamma som kom sjungade med frukost och massa telefon samtal, redan där var det ju bra. Jag kommer till skolan och hoppas på en härlig och trevlig dag med alla, och det fick jag med!
Före idrotten kom jag till mitt skåp, där Maja och Lisa stog och väntade, och Maja med ett 200g marabou i handen(a) som jag naturligtvis fick.... :) sen kollade jag på mitt skåp 

Och där satt ett paket i, med en karta.
Lisa hade fixat värsta skattjakten till mig på skolan! Med massor av godis och sånt.
Så fucking bäst är hon!(L)
Efter skolan kilade jag och Sandra hem till mig för att baka en tårta (som blev bäst) för att ta med till dansen. När vi var färdiga sov vi, och sen kom Isabel darling med muffins till oss, supergoda, tack gumman! Och sen bar det av till träningen.
När det var tjugo minuter kvar skulle Sofie "gå och kissa", men tillbaka kom hon med våran tårta :D så härligt! 
Senare på kvällen kom mormor, morfar och älskling hit. Vi åt och jag fick paket:
500 av mormor&morfar
världens finaste harlsband av älskling
Tack så jättemycket!
Detta var verkligen den bästa födelsedagen hitintills, men det kan ju alltid bli bättre, inte sant?:) bara ett år kvar nu....
Och tack så hemskt mycket för alla grattis sms, för er som är intresserade, det var väl cirka 70 stycken kanske?.. ;)

tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tacka mig för smsen.. ;) älskar dig. härligt att du slapp bli äggad va? :) <3 sjukt fint halsband, hälsa andreas det!

2008-10-16 @ 17:02:50
Postat av: maja

oj, haha , glömde skriva mitt namn ;o

2008-10-16 @ 17:03:38
Postat av: anna

omg; halsbandet från andreas vart sjukt gulligt.

jag älskar dig denise'<3

2008-10-16 @ 20:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0