GLADHAPINESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det finns ingen som jag älskar så som jag älskar dig, andreas lock!

Andreas stack precis, och vi hade det väl mysigt och kul som jag alltid har med min lilla pojke!

Vid kvart i fyra slutade min prao och då åkte jag hem till älskling ett tag, innan han skulle ner på biljardhallen med Reinfeldt som var redan vid fem. Då åkte vi ner i stan idag och jag satt där ett tag och gjorde ingenting, sen kom älsklinsLisaFisa<3 och vi stack till dansen. (ingen dans för mig, något konstigt med ryggen typ. Och jag vet att jag sa igår att jag inte pallade dansa, men det hade jag faktist gjort om jag inte hade haft så ont ;s) Sen när jag kom hem så kom Andreas hit och vi tittade på TV och åt maaaaat.
Det har verkligen varit en superdag, och jag har nog aldrig varit så glad som jag är idag. helt sjukt? men det kom bara nu på kvällen.........

tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0