helg(((:

this time

kom precis hem från Munka och älskling, och vi har haft en jättemysig kväll. Det började med fotboll (Sverige-Portugal) som sedan övergick till film och film och POPCORN! :D Och så fick jag ju träffa nicole igen, och det var riktigt längesen! Och busa med albin, som drog ner mina byxor hela tiden... Eller ja, minaochmina, dom var faktist Sandras, för vem tror du inte blev plaskblöt på vägen dit? jo, jag..

Lite om igår kväll dådå:
Efter att vi hade ätit och sånt mysigt här hemma med mamma så kilade jag och Andreas iväg till honom, för han skulle byta om. Sen började vi gå, och när vi nästan var framme kom typ Anton och dom och sa att vi skulle till kulltorp istället, så vi stack dit, och när vi kommit dit, skulle vi gå hela vägen tillbaka IGEN. Dom ville verkligen ha kål på oss:( Vi gick i 2½ timmar, och det är långtid en fredag kväll när det man minst vill är att motionera......
Men det blev en lyckad kväll och jag älskar min Andreas.

Nu ska jag snart sova, men jag sitter nog här ett tag till. Min mobil är ju på, så ni kan ju alltid slå mig en pling eller så :)

tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0