jag är så fruktansvärt trött!!!!!

and all the problems would just disapear

Jag sov väl kanske 2 timmar inatt, max! Och nu är jag bara så hemskt fruktansvärt trött.
Började morgonen med världens mest chill svenska lektion, jag diggar Kristina ( som jag för den delen såg med hennes pojkvän på stationen innan idag, och inga komentarer till honom......).  Sen efter det var det tyska, diagnos, fast jag tror det gick riktigt bra för min del. Sen var det bara Idrott, där vi kollade film, och SO kvar, som också var helt okej idag faktist. Efter att jag slutat drog jag hem och väntade på Lisa. Vi skulle ut och fota!
Vi kom ut, och gick lite, i chirka en timme, med foto-pauser såklart =) Men sen gick vi hem igen.
När klockan var fem kilade jag upp på skolan igen för att ha mitt utvecklingssamtal, som var riktigt positivt, det enda negativa var att jag inte gjorde mina tyskaläxor tillräckligt bra typ....... (a)))))) Men sånt kan det vara ibland! Efter det ganska okej utvecklingssamtalet, fick jag skjuts till Friskis&Svettis för att träna, som jag verkligen kände att jag behövde, och där gjorde vi massor nytt på en ny dans, och jag fattar som vanligt ingenting, men jag tycker jag är duktig ändå! puss på dans!

Nu ska jag ner och ta itu med min tyska och göra läxan, sen ska jag läsa lite hemkunskap, platta mitt hår och sova. För gud vad jag är trött!
Godnatt ma' darlin's!



tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0