kan man ens kalla detta dag?

you better die young baby

Gick upp liiiite väl sent idag, fem i åtta.. Men jag kom inte försent eller så faktiskt. Började med film på engelskan och sen bara vanlig matte, och sedan kom det, kemiprovet. det gick åt helvete! Men sen blev det fysik, och vi fick tillbaka våra prov VG, riktigt nöjd faktiskt! Och sen slutade vi.
Jag drog dirket till mormor för att städa, och göra lite nytta helt allmänt för att sedan efter det åka ner till arken för konfan. Idag skulle vi upp på kyrkogården, något jag kanske inte precis såg jättemycket fram emot, men man måste faktist göra även sånt man inte tycker om ibland. Nu har jag hunnit med att äta och allt också, och sen ska jag ner där nere och plugga.
Jag lär få en väldigt fin dusch imorn verkar det som... bilder lär väl också komma? om jag känner typ SANDRA rätt..... -.- Men om man är snäll kanske man åker på en överraskning själv? vem vet:) LISA :D

tack


Kommentarer
Postat av: nicole

älskling., detta firas på lovet (v

2008-10-15 @ 16:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0