kvällsmys hos maja = perfekt

prao i en vecka, slippa skolan i två. perfekt ju! OCH Jennysaknad kommer med.

Var hos Maja igårkväll, gud vad det var kul! Vi tjejer kan verkligen ha härliga kvällar. Vad sägs om att kanske ha något på nyår?
Det började med mat, och sedan blev det film, först kärlek och sedan skräck. Jag tyckte båda var bra, eller ja, bättre än bara okej iallafall. Vid tolv började vi gå hemåt, jag och Lisa, och vid tjugo över någongång var vi väl hemma. Då började vi kolla film, eurotrip fick det bli, och det vart väl också bra. Sen sov vi.
Mamma ringde och väckte mig i morse, klockan tio, då jag fick gå upp och så, sen kom hon och hämtade mig vid elva. Vi åkte och köpte kakor, och sen åkte vi hem för att förbereda och baka m.m. Klockan halv tre började gästerna komma. Trevlig dag faktist.
Vid tjugo över fem kom Lisa hit och vi kilade ner på rönne skolan för att se en teater om kvinnoförtryckningen i öststaterna med dansen, helt okej. Fast jag höll på att somna hela tiden, jag är verkligen skittrött och ska snart sova.
Nu kommer också bilderna från igår, och så! Tack för världens trevligaste kväll tjejer. Jag älskar er!


yeah, you know lisa and hannah.... (efter skräckfilmen om jag inte har fel för mig)

snygga miner my ladies ;) ni ser väl hur kul vi hade eller?

Jo, ni vet. Jessica hon älskar kameran hon, Lisa filmen, och Hanna vill bara dö för att slippa se den :)

MIN LILLA FJORTISMAJA, äntligen din tur! gud vad vi kommer ha kul nästa år :D
fisalisa kan inte hålla sig ifrån glasen, hon pussade även på dom.

Tack för en underbart kul kväll gumman! Nu är du officiellt fjorton fucking år!

Kommentarer
Postat av: maja

finfiinbild på mig ju, tack själv, love you. nyår 08-09 , here we come!? <3

2008-10-20 @ 16:06:09
Postat av: jessica

tack själv sötaste denise :D<3

2008-10-20 @ 20:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0