malmöiter och nicoooole

HÖSTLOV FTW

Vaknade klockan tio imorse då Niklas ringer och säger att han är i hbg och i ängelholm om 10 min. JIPPPIIIIIIEE, eller inte.  Sprang upp och började fixa till oss (jag och Nicole då alltså) och vi hann precis bli klarat tills dom kom.
Vi satt i mitt vardagsrum och glodde tills vi kom på att vi skulle till Sandra och Jenny, och sen vidare ner i stan, där vi åt pommes och drack fanta (yyyy) då även Niklas, eller det var kanske Lucas(?) som fick för sig att vi skulle till helsingborg, så dit bar det av!
Kom precis hem efter en underbar dag där med Jenny, Niklas och Lucas. FYFAN vad jag ska ner till er till julen.

Ikväll ska jag bara sitta hemma och slappa och glo tv, för jag är så jäkla trött. Men ring om det händer något! Och sen ska jag sova arslet av mig till klockan jättesent imorn, och då kommer Nicole igen, fy vad kul vi kommer ha! Ellerhur bruden?;)


min jenny är typ fräckast i världen
(bild från förragången hon var här)
och det kommer bilder från hbg sen

Kommentarer
Postat av: lucas

haha, jepp en väldigt rolig dag.

2008-10-28 @ 19:45:12
Postat av: Niklas

Tack för denna dag ! <3 och du MÅSTE komma till jul :)

2008-10-28 @ 22:21:09
Postat av: nicole

jag älskar dig denise, (:

2008-11-07 @ 16:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0