nutids orientering och fysikprov

8 dagar

Jag vaknad imorses av att älskling ringde mig. Var i skolan 5 över åtta och skulle ha första lektionen med Nina ("nutids orientering" - massa frågor om samhället, som alla 8:or-9:or(?) gör.) Och hade sedan massa håla fram tills matten, det var inte heller så farligt, fick tillbaka våra prov, och jag hade VG och det blev jag ganska nöjd med. Sen kemi, som alltid är chill... eller iallafall för det mesta. Lunch, och sedan fysik med prov. Fast det var endå inte så jättesvårt, och jag hoppas på ett G eller kanske G+? vi får väl hoppas på det bästa eller?
Nu kommer snart mormor hit, för jag ska tjäna lite pengar, och sen kommer älskling också. mysigt värre!

tack!


Jag och mamma hade
några mysiga timmar igår.
Jag tycker om dig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0