fredag, lördag, söndag: min helg

If you want me to wait, I will wait for you

Jag vet att jag har blivit världens sämsta bloggare, men nu ska ni faktist på information om min helg:

I fredags, när jag kom hem från skolan, kom Andreas till mig. Och nej, jag började inte platta mitt hår eller packa förens en timme innan Maja skulle komma och hämta mig. Så duktig är jag på att planera...... När vi väl hade kommit iväg, och tagit oss med bil till Tåssjö lägerskola, blev det att välja rum, och för våran del ( jag, Sandra, Vendela, Linn, Evelina och Maja ) blev det rum "G", för det var det väl? Vi hade riktigt kul, ellerhur?:D hahah. helt sjukt? Vi skulle vara på våra rum vid 2 någongång, och då kom även Emelie, Rebecca och Petronella in och lade sig hos oss, sen satt vi uppe till halv fyra(?), men såklart somnade man inte förens vid fem.
På morgonen vaknade man av Albert(?) som sprang runt och smälde med grytlock. Jag hatar honom:D
Sen hade vi sånna grupper och skulle skriva en massa positiva och negativa grejor om killar.
Maja:"Killar tror att dom äger sina tjejer.."
Carl:"Men det är ju bara för att vi tycker om er :$"
Det var riktigt gulligt sagt tyckte jag. Men iallafall, tack för en riktigt trevlig halv helg. (bilder kommer senare)

Senare på kvällen kom Lisa till mig, och skulle även sova här. Mamma stack vid 6 någongång, och vi bestämde vad vi skulle äta. Det blev pizza på acapulco(stavning?) (: Där vi träffade Michelle, Linn och Krille. Och sen Martin och Vik(c)tor.
Vi stack ut med dom, och satte oss i parken. Sen drog jag snabbt till Koffes och träffade MINalle :D.
Han är bäst, och MINNNNNNNNN. Jag har saknat honom, något otroligt mycket!
Sen gick jag tillbaka till Lisa & dom, men efter ett tag frös vi och stack hem, och gick och lade oss tidigt. Och idag var hon kvar här till ungefär fem, om jag inte har fel för mig?

tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0