varje vecka är det helg helt enkelt

musikhumör är precis vad jag är på

Andreas stack för ett tag sen, jag älskar honom.
Jag fick tillbaka min mobil idag också, och jag har verkligen saknat den, svårare att vara utan den än vad man tror.  Åt chips innan med, så imorn måste jag ge gärnet på tränigen, även om jag så orkar eller inte. och på tal om imron, så blir det "födelsedags fika" på lunchen med birgit och mamma, mycket mysigt tycker jag. Och sen bär det av till mormor och städning dära.
Jag ska vänta i en hel månad till med att få mina pengar, och då ska jag lägga undan helften. Då har jag massor med pengar på JULLOVET<3 För det är faktist snart. tack gusselov för det.
Nu ska jag bedömma lisas bilder, jag återkommer!

               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0