3 september

we will still be, friends forever

Nu är den en till dag som är över, och den dagen har väl varit helt okej.
Det började med att försova sig, som var sådära mindre bra.. (a) Sen bar det till skolan till klockan var halv 2, eftersom att vi slapp vår IUP, och det är vi väldigt tacksamma för! Efter skolan drog jag mig fortare än fort hem, fixade till mig lite och så, sen klockan 2 var jag nere i stan. Jag gick runt där lite, medans jag väntade på Lisa som var där nere vid tjugo över kanske. Sen gick vi fram och tillbaka på stan med våra klubbor tills vi tyckte det blev för pinsamt då vi gick till graffitti istället. Där träffade vi Klara och Moa där dom satt och åt paj, vi satte oss hos dom. Jag med min chokladboll och cola. Klockan blev ju ganska snabbt mycket, och jag var tvungen att dra mig till konfermationen som började klockan 4. Lisa gick samtidigt som mig, vi hämtade hennes cykel och cyklade sen genom stan mot arken. Sen satt jag på konfan tills klockan var sex och lisa drog hem. Detta kommer ju hända alla tisdagar i stort sätt fram tills den 9 maj. Kul, ellerhur?:o  Gick hem och åt, sen tyckte jag faktist att det var dags för mig att sitta lite för mig själv vid datorn ett tag. Men jag har ju faktist suttit här tillräckligt nu, och ska ner och fixa med ansiktsmasker och grejs istället. För naglarna fixade jag ju inatt..

tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0