14 september

but that was when I ruled the world..

Andreas kom och väckte mig idag, och det är ju alltid mysigt. Klockan tio kom han till mig.. Vi låg kvar i sängen tills klockan blev ett, då mamma tyckte att jag skulle äta frukost, så det var så det blev! Frulle och sen vidare ner i badrummet för att fixa till mig. Vi drog oss ner i stan för att se om vi träffade någon, men icke så nicke, inte en människa!
Vi pallrade oss till Andreas, åt massor av glass och gick sen hem till mig igen, där jag somnade mitt i "Vem kan slå filip och fredrik?", så busig är jag.
Sen skulle jag ju faktist upp och äta, så Andreas satte sig vid datorn ett tag, medans han väntade på mig, för jag hade ju varit så gullig och snäll så att han faktist körde mig till min fisa sen, som jag sedan gick ut och gick med. Hon är underbar.

tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0