15 september

move tha' thing girl, shake that thing

Skolan var helt okej idag, förutom min hemska huvudverk.. (och tekniken förståss) Lite idrott sen, personligt rekord även i längdhoppet! VAD HAR HÄNT MED MIG? :) Lite tyska efter det och sen bild, med världes fräckaste Jeppelina. Vi diggar henne totalt! Och sista lektionen för dagen var SO:n med Roger. Slutade halv 4, skyndade mig hem, stressade i mig lite kex och frukt, bytade snabbt om och sen kom Lisa. Träning låg på schemat.. Gud va skönt det kändes faktist. Jag ska satsa i framtiden, ohja!
När jag kom hem blev det en skön kall dusch, och efterdet någon god macka med bacon mamma fick för sig att göra :)
Riktigt gott, så tack mamma!
Plugg för hela slanten efter det.. enda tills klockan blev tio, då jag kom på att jag skulle beställa min jacka ju! Så nu är den beställd, från ellos. Jag älskar den!


jackan från ellos, som jag beställde ikväll.
jag tyckte den var fin iallafall! :)


tack!

Kommentarer
Postat av: Isabel :D

mkt fin vart denna jackan !:D<3<3

2008-09-15 @ 22:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0