17 september

28 dagar kvar :)

Skolan var för jävlig, så är det bara!
Morfar fyllde sjuttiofyra år idag, så grattis på honom! Åkte och firade honom idag, och då får man ju faktist klä upp sig lite. Det är faktiskt riktigt kul, fast min hy vill inte vara med om allt smink längre.. jag hatar det. Men jag antar att jag lär få leva med det. Men det är alltid så kul att ha på sig massa fina kläder!:D det är så fint, och jag känner mig alltid så hemskt vacker!
Ett + i kanten på min älskade kusin, för att hon alltid piggar till maj.
Ett krya på dig! till lisa, för hon har gått och fått öroninflamation..
Ett hoppas på resan med mormor till hösten!
Ett spott på all fucking läxa och alla prov, lets hate it!

tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0