19 september

fucking kroppsideal

Inlägget kommer sent, men endå..
Idag/Igår gick man upp, till skolan. Mådde väl inte toppen, men det var endå helt okej. Efter att vi hade haft "engelska" med claes-thore, och gjort metallträd och ringar, så blev det matte. På golvet.. Fick gå till vilrummet sen iallafall.
hade sån jävla mensverk!
Mådde inte bättre efter att jag nästan somnat där, så jag gick hem. Sov till klockan vart halv tre då älskling kom, och jag släppte in honom. Sen blev det att sova igen (a)
Lite senare på kvällen åt vi pizza, och nu har jag en gratis på adria, lust att hänga med?:D
Andreas stannade till halv 12, och sen satte jag mig här. Nu är jag fett trött, och ska nannakudden!

tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0