21 september

24 dagar (:

jag vaknade av mig själv halv 10 i morse, helt sjuk! Jag var riktigt pigg och gick upp och bara väntade på att älskling skulle komma. Han kom vid elva någongång typ, då vi satte oss lite vid datorn. Sen blev det bara lite sånt vanligt, tv, mys och sånt. Han skulle och kolla på en lägenhet vid 2 tiden, så Lisa kom till mig istället. Vi skulle ner till ån och plugga lite, men vi fortsatte att gå istället och hamnade på mcdonalds.. kom hem igen vid halv 6. ( Tre timmar hade vi varit ute då (a)
Fast nu är jag helt full av myggbett på hela min kropp...... jag hatar mygg!!!!!!!!
Nu ska jag snart gå ner och ringa min kusinlove och efter det plugga lite, och hoppas att simon ringer mig om musiken med!

Jag lär inte ha så mycket tid att blogga i veckan för den är jobbig:
MÅNDAG: skola - träna - äta - plugga
TISDAG: skola - plugg - konfa - äta
ONSDAG: skola - packa - träna - äta
TORSDAG: halvskoldag - åka till tyskland
FREDAG-SÖNDAG: är jag i tyskland.
men vi får väl se vad som hinns med!

tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0