23 september

jag lever på glass och bafucin, wihoooo!


Jag sa väl något om att jag skulle ha lite tid eller något sånt? För precis så är det, fast inte idag. För denise har lyckats gå och bli sjuk..........
Skolan igår var ett helvete, träning en timme efter skolan, som inte heller var så värst kul. Stack hem efter 30 min. Sen fick det bli plugg och så litegranna och sen gick lilla söta jag och lade mig redan vid åtta, vaknade vid halv åtta imorses och vägrade gå till skolan, mådde så fucking dåligt.. Helldre att jag blir frisk och mår bra imorn så att jag klarar mitt so-prov imorn.. Jag somnade om och vaknade sen igen vid halv tolv och gick upp ( då efter 15 timmars sömn..).
Resten av dagen ska jag faktist ägna åt plugg, och träffa Andreas ett litet tag, efter att han slutat.
Ingen konfa för mig heller för den delen, bajs på sjuka dagar.

tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0