30 september

grattis i efterskott mamma! :)

Nu är det såhära att jag har haft en jävla dåligtid till att skriva här, men jag tror inte att ni har dött faktiskt..

Det var trevligt i helgen, och ja.. Fast påvägen hem så sprängdes det en cider under min fot, i hela bilen. JÄTTEkul var det där mitt i bilen, och alla kläder längst in i bagaget.. jag är bäst:)
Jag kom hem i söndags, så ja Lisa, du hade rätt, och du saknade mig, mer än pyttelite. Jag vet att du gjorde det:D
Igår var det bara en allmänt jobbig dag. Skola - Träning - Coop med älskling - Hem med älskling, och sen sov jag.

Idag var det friidrottsdag i skolan, endå helt okej, även fast det ösregnade och jag inte var pepp överhuvudtaget! Efter skolan som då slutade kvart över två stack jag hem, fixade till mig litem och stack ner på stan för att kolla upp arbetstiderna för praoen. ( Praoveckan kommer tillbringas på Sassas, en frisersalong :) Och efter det blev det konfa.
Det suger, men det behöver vi ju inte säga till någon........................ Som om inte alla redan visste det liksom!

tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0