7 september

I kept my fingers crossed

Jag är jättetrött, nu vet ni det! Vill ni veta varför med? JO! för att andreasponken vägrar låta mig sova:(
Igår och även idag tillbringade jag med Andreas. Igår var vi på stan först, där vi träffade Anna, Antonio och Jim(?), sen skulle jag hem och äta. Så han följde mig hem, och då erbjöd mamma honom mat :) Så vi åt, och sen drog vi hem till honom igen. Vi tittade lite tv och sånt, Pirates of the caribean.
(FISA, vi ska titta film heeeeeeeela nästa helg (y) bara så du vet :D)
Idag tittade vi på tv och åt annanas, för vi är bäst. tjoflax
Nu ska jag göra teknikläxan, för såååååååååååå pepp är ju jag på det -.-
pusssssisssssar

tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0