dagens outfit

Slutade redan för en timme sen eftersom att lilla Emma, vår fysiklärare, skulle till tåssjö med NO-profilen. Och sen snackades det ihop sig lite med Ewa så slapp vi även IUP:n.
Nu sitter jag här med en liten godisskål och väntar på att mormor ska komma och hämta mig för att jobba lite, sen precis innan fyra bär det av till doktorn med min mammsi och sen direkt vidare till konfan. Efter konfan så möter jag upp Hannah i stan, då hon kommer hem från Viktor och så går vi tillsammans hem till henne för att mysa lite tillsammans nu ikväll! :)

Jag tänkte mig faktiskt att ni skulle få en liten dagens outfit idag, det händer inte ofta... Men ibland så!

Skor, Converse - Nilson 699kr
Jeanskjol - H&M
T-shirt med tryck - Lindex(som jag snott från hannah, hihi)
Kofta - MQ(?)(som jag även den snott från hannah...)
Armband, tjock kedja - Pappas gamla
Armband, svart och vita stela - Ur&Penn 29kr /trepack
Armband, tunn kedja - Mammas gamla

Nu ska jag tacka för mig och jobba som ett svin hos min gumma till mormor.
Vi hörs nog lite senare ikväll! Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0