disconnect

Mormor kom och hämtade mig tre. Där började vi med fika och sen fönade jag hennes hår. Efter det började jag dammsuga, precis som vanligt, men halvvägs blev jag avbruten av en knackning på axeln, då skulle mormor fråga mig om jag var sugen på att ärva några av hennes skärp, och självklart var jag det!
Så nu har jag helt plötsligt införskaffat mig 16 nya skärp, så tack för det mormor.


Efter att jag var klar där så kilade jag ner i stan och åt lite och sen vidare till träningen. Idag blev det träning tillsammans med grupp 4, och det var väl helt okej.
När träningen var klar så ville mamma ha med mig när hon handlade, så så fick det bli och hon var också extra snäll idag, av henne fick jag en inpackning till mitt stackars hår som snart trillar av. Fast jag ska ju faktiskt klippa mig snart med :) Så jag får väl hoppas att det blir bättre då!

Men nu kom oliwer :) skriver kanske mer sen.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0