fööörlåt!

Jag ber tusenfalts om förlåtelse, men jag varken hann eller orkade blogga den lilla minimala tiden jag fick över, men ni får ha överseende över detta....

I går, det vill säga lördagen den 25 april, så var det Jessicas konfirmation, där jag var med Frida. Jessica var supersöt och Cicci och Vera sjöng sjukt fint :)

Kilade hem till Jessica efter det, där vi inte vågade vara med hennes släktigar för att, iallafall jag, tyckte det var pinsamt, hehe.
Senare på kvällen åts det pizza med brudarna i stan också, det vill säga Jessica och Hannah, Frida kom igen lite senare. Jag måste verkligen säga att det var en underbar och trevlig kväll. OCH DAG! =)


Idag, söndag.
Började med att gå upp vid åtta då jag fixade frukost på sängen till mamma, duschade och en massor innan Hannah kom och mötte upp mig innan gudstjänsten som började tio. & gud i himmelen vad fint hon sjöng!!! Det är min flicka det:)
Efter att vi varit i kyrkan pratade vi lite med Marie om nästa år och sen kilade vi vidare på jakt efter baguetter, men icke. Affärerna har inte förstått att man äter, även fast det är söndag, haha, så det fick bli vars en kinabox istället.
Vi cyklade ner på stranden och satte oss på bryggan med vår mat och mös med lite tjejsnack, sånt som vi behöver ibland. Efter att vi hade blivit mätta och belåtna fortsatte vi med vår lilla utflykt ner i sanden där vi tog lite söta foton och så, och sen drog vi hem. Tack för en underbar dag älskling.
 

Påvägen hem mötte jag min andra älskling som nästan precis kilade vidare, vart han nu skulle, haha.

Imorn blir det skola, antagligen doktor och träning mellan halv fem och åtta, ink en halvtimme på scenen. wish me luck.
Nu är det verkligen dags för mig att sova så att jag kommer upp till våran underbara dubbeltimme med Svend. Puss & Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0