frida & denise, en klassiker i repris

Skolan var väl som den brukar, fast fick reda på lite trevliga saker, även några mindre trevliga, men det lever man med.
Hade VG på mitt matteprov, super denise!
Hade ett klart G+ på biologiprovet, hon tror på mig! hehe
Hade bara ett fel på tyskagrejen, fett gutt.


Efter skolan stack jag direkt till stan med Frida, där vi började med att gå till banken för att hämta mitt Id som äntligen kommit. Kilade sedan vidare till Torstens och pratade med Therese (och Mackan, hahaha.) om sommarjobbet, och dom ville definitivt ha in mig, så runt fem veckor av sommaren hittar ni mig där, mellan åtta och tre ;) hehe.
Vidare till Grafitti och deras uteservering på baksidan med en smarrig bit kladdkaka och en trevlig stund med lite allmänt snack om allt möjligt.
Efter detta införskaffades en present till Jessica, som jag tyvärr inte kan visa här... Kollade även lite present ideér till Oliwer som fyller vuxen om två veckor.
Lämnade sedan Frida vid bussen, då hon skulle till stallet ett tag och drog vidare till mormor för att tjäna lite pengar och när jag sedan var klar där så gick jag ner på stan igen för att beställa tid för klippning, dagen innan skolavslutningen.

Lämnade "The City" runt halv fem tiden för att gå till mamma och möta henne för att då hämta Frida i stallet, då vi skulle vidare in till Helsinborg och köpa skor till mig och konfan såklart.
Köpte tre par och ska i nästa vecka även köpa mina gladiatorsandaler som är jävligt efterlängtade!
Fortsatte färden till Rusta där jag & Frida hittade världens coolaste Parasoll som vi lättfett ska köpa och ha på stranden i sommar! Och så hjälpte vi även mamma att köpa en matta & ja... det blev den som jag ville ha, som vanligt ;)
Nu stog äntligen Väla på tur, för jag var tvungen att köpa ett nytt hårspray, eftersom att alla min andra på något mystiskt sätt tagit slut, hahah...

Imorgon är det Jessicas konfa. Jag och Frida är nere i kyrkan redan halv, om inte tidigare. Då jag förhoppningsvis är jätte söt i mitt lockade hår :)

Nu är jag jättesugen på att sova... Men jag håller mig nog vaken ett tag till, Me, My computer and I, hehe.
Godnatt för senare ikväll iallafall.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0