I'm not dead, I'm just living in my head

Nu är det snart dags för mig att sova, precis som alla andra kvällar vid denna tiden. Men jag tänkte att jag kunde hinna med att slänga upp ett litet inlägg innan jag stängde av datorn på riktigt.

Ikväll har jag pratat lite med Emilia och vi kom fram till att det är mindre än TVÅ VECKOR tills dom kommer ner, jag längtar såååå tills dess! Går knappt att beskriva.
Jag har även ätit som en galning, dvs godis, mackor, bullar, frukt, och panpizzor. Mensmatvanan kommer nu... hahah, tyvärr.
Innan fick jag även ett supertips av min vän Madeleine om att hon hade fixat pronails för hundrafemtio kronor och nu har jag fått numret av henne med, så jag antar att jag ringer någon gång i veckan och beställer tid... Tänkte tjata lite på mamma så kanske hon betalar, annars kanske jag gör det efter konfirmationen eller innan skolavslutningen istället. (Då jag även ska klippa mig!) Så om hon inte betalar så får jag väl klara mig med mina egna hederliga naglar ett tag till. Det löser sig säkert!
Om det är någon som är sugen på detta är det bara att fråga om numret, så har jag det åt er!:)

  

Nu ska jag gå ner och fixa mig och vänta på att Oliwer ringer, sen så blir det att sova för min del. Vi hörs imorn!
Godnatt & sovgott! ♥

Kommentarer
Postat av: sally heh

numret thanks? :)))

2009-04-30 @ 23:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0