just being here.

Redan tisdag kväll. Dagen har gått så in i helvetes fort!
Det blev konfa, vilket var chill, men jag kom på att hoppa hopprep i högklackat och kåpa är väl kanske inte det lättaste man kan göra eller så, men det ska nog lösa sig på något sätt!
Efter konfan mötte jag Hannah vid bussen och sen gick vi till koffes, för att hon var sugen på glass och även på att bjuda lite på mig så det tackar vi henne för! Under den lilla tiden vi var kvar i stan hann jag även pussa snabbt på lille Oliwer innan vi sedan kilade vidare hem för att mysa lite med Frida tidningar och sexsnack, hihi.
Plundrade hennes garderob lite snabbt innan jag kilade hem, så ett linne fick jag med mig och imorgon ska hon få tillbaka sina andra kläder som jag haft ett tag nu. Till nytta har de varit iallafall! Så tack för lånet där med! =)

Nu har jag precis duschat och tänkte snart gå och packa ner mina saker till dansen imorn och sen ska jag föna mitt hår och gosa ner mig för att äntligen nanna gott i min säng tillsammans med mina underbara kuddar som för en gångsskull inte är helt nervaxade av någon specifiks vax... heheh. & gissa varför?!?!? för att den specifika personen inte längre får röra min säng de dagar jag inte är extremt snäll! Det vill säga nästan aldrig, heh.

Men nu blir det att dra sig ner för trappan.
Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0