just one smile

Sitter nu här, vid datorn, vilket man brukar göra om man skriver i en blogg, hehe.
Kom hem för en halvtimme sen då jag hade varit i stan med mammsen, där vi kollade smycken och lite så. (och köpte en present till hannah, som är hemlig framöver, dvs i SEX dagar till ;).
Mamma stack precis, för hon ska till höganäs och lite sånt mysigt till hennes kusin och så ikväll. Det betyder att hon lämnar mig ensam med mina vänner, snällt mammsen! Glad jag är nu, hehe.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, det jag vet allda mest exakt är att jag ska sova hos Hannah... Om jag ska vara ärlig är det nog det ända jag vet, haha. Men det löser sig senare. Oliwer ska ju ringa och så, vi får väl hoppas på det bästa! Fast allt är bra så länge man är med dom man älskar, och det är jag ju ikväll, hihi.

Men nu tänkte jag gå och fixa till mig lite smått, och sen vid sex bär det av till Hannah för lite mat och sånt gulligt.
Vi hörs imorn, då kanske det kommer upp lite bilder också.
Ha en trevlig valborg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0