ljuva sommar

Ååååh. När jag cyklade till dansen innan märkte jag verkligen hur fint allt är nu, gräset är grönt, himlen är blå, det är varmt och allt börjar att blomma. Det är så jävla mysigt.
Fast nu sitter jag ju med denna jävla allergi, det kliar på kroppen, i ögonen och i halsen, jag bara hostar och hostar och min näsa slutar bara inte att rinna, inte för en sekund. Men i nästa vecka bär det av till en doktor för att få mer medicin för det och det ska bli jävligt skönt!

Som sagt har jag dansat idag, i stort sätt hela dagen. Det började på idrotten i skolan, där vi har vårt lilla dansprojekt (förövrigt är vi klara med dansen nu, ska bara lära Sally resten nu). Vidare fortsatte det efter skolan då vi stannade kvar och "finslipade"... hur man nu gör det med dessa människor, men jaja! Efter det kom jag hem, vilade snabbt och sen bar det av till dansträningen för ännu mer dans, så ja, man kan väl ändå påstå att jag tränat, varit aktiv och dansat idag iallafall.
Men nu, nu borde jag sitta inlåst på mitt rum och vara fastklistrad vid mina biologiböcker, för på fredag har jag biologi prov och jag kan ingenting... och då menar jag verkligen ingenting. Vad består en cell av liksom?

Efter skolan imorn så ska jag tillbringa lite tid med Hannah och det behövs, jag saknar henne något fruktansvärt mycket. Jag antar att det blir lite chillande och så, tills hon ska till konfan vid fyratiden.

biologitajm nu, tyvärr... jag LOVAR att jag ska bli bättre på mitt bloggande!:)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0