när vi gräver guld

Skola, ungdomsmottagning med flickorna där ja, hehe. Helt okej. Kanske råkade komma hem ett tag för tidigt, men det håller vi käften om.
När jag kom hem somnade jag en stund, åt lite och sen vid kvart över fyra bar det av till träningen, som jag precis kom hem ifrån. Började med det vanliga och sen cyklade vi vidare till rönne för att träna ett tag på scenen också och det gick verkligen bättre än förväntat. Har nog aldrig kört på så. Jag är faktiskt lite stolt över mig själv.
På lördag är det genrep, det vill säga att det inte är efter valborg iår vilket är skönt. Får väl se hur jag mår då, hoppas på det bästa som vanligt....
Nu tänkte jag käka lite med mamma, sen duschas det och imorn blir det orientering och fotodags på konfis.

"smaklig måltid denise!"
man tackar vännen min. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0