onsdag.

Igår blev det ju grillning med Frida och Jessica, det var supermysigt men jag orkar inte dra massa detaljer.

Vaknade imorse, med en ännu sovande Jessica i sängen bredvid. Ringde Oliwer ett tag och sen blev det att gå och öppna för Frida. Vi drack lite varm choklad och hade det allmänt mysigt i några timmar. Sen när de stack så började jag städa, spola ner min döda fisk, tillsist så duschade jag även och efter det så kom Oliwer hit en sväng, innan träningen.
Och ja... Träningen, den gick åt helvete, jag var verkligen helt borta.
Nu sitter jag är med hustler, kakor, apelsin och feber. Mycket rolig kväll! Men jag ska snart sy mina leggins hade jag tänkt.

hej så länge & puss

Kommentarer
Postat av: j.

hahahahahah

"YES MIN FISK ÄR DÖD :D:D"

2009-04-09 @ 16:10:37
URL: http://typjjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0