plugg-torsdag

Skolan och så var chill. Kom hem och fikade glass och snackade allvarligt skit med Hannah och flöjde sedan henne ner till stan där jag senare träffade Marcus. Han är en mycket underlig snubbe, lita på mig. Hängde med honom hem ett tag och sen hämtade mamma mig. Nu har jag precis pluggat men jag är skithungrig så då sätter jag mig här och tänker på cheeseburgare och kanelbullar istället, fail denise FAIL. Men det tänkte väl inte jag på... haha.
Imorn har jag sovmorgon till kvart i tio och biologiprov efter det, även inlämning av 3 o-gjorda matteläxor och jag kommer faila på provet vi har nästa vecka :(

jag saknar min kusin också.


puss!:)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Och jag saknar dig också! Men vi ses ju faktiskt väldigt snart? <3

2009-04-18 @ 12:57:43
URL: http://emiliadenckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0