säääänkta intagspoäng!

Okej.... Lite för tidigt att bli glad kanske... Men endå!
Intagspoängen för gymnasiets har sänkts en hel del iår och förhoppningsvis höjs de inte allt för mycket tills nästa år!
Frisör ligger på 225, så änsålänge är jag ju bara fem poäng ifrån, vilket är förjävlarns bra! Bara ett år kvar nu ju! :)



Oliwer stack nästan precis och nu sitter jag här med min cola som jag nyss drack upp, hahah. så fail
Ska nog snart hämta vattenmelon vilket jag är jävligt sugen på och det är typ min frukost. Men sånt är livet. Ska snart sova också så att hela förskylningen försvinner och jag kan gå ut och röra på mig igen.

vattenmelons time.

PUSS

Kommentarer
Postat av: nelly

va?! :O

ligger frisör på 225p??? :O

men då kommer jag ju in!! yaaaay :D

2009-04-16 @ 19:42:12
URL: http://misspaaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0