sista helgen.

  • Dålig uppdatering, men vafan, ingen bryr sig ändå.
  • Hannah har äntligen kommit hem och jag tänker tvinga henne till ett telefonsamtal ikväll.
  • Det är fint väder ute, och det tycks om riktigt mycket!
  • Imorgon börjar skolan igen och det hatas starkt.


    Igår började det med kyrka och sånt och sedan bar det av till Väla med mamma. På Väla införskaffades det kläder till konfirmationen och lite mat och så, det vill säga första maten jag ätit på 2 dagar eller något i den stilen... Sen stack man hem och duschade och höll på och sen vidare till Frida för att träffa henne, Lisa och Jessica där.
    Där fixades det till snygga tjejer och sen vid halv tio bar det av till ekebo för en mysig kväll med brudarna, vilket blev väldigt lyckat må jag säga!
    Efter det sovs det hos Frida och imorse mös vi till det med frukost ute i solen.

    Nu ska jag ta mig och sätta mig ute på balkongen med mina matteböcker och hinna jobba ifatt lite och sen blir det att städa och hålla på lite ikväll, mysigt värre! hahha.

    här kommer bilderna på de införskaffade konfakläderna också, vad tycks?:)

    klänning från Gina Tricot, 249:-


    även koftan är från Gina Tricot, 199:-

    Matte, here I come!....
    PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0