solstädning


      
Nu är det måndag och man börjar faktiskt känna av den där sköna lovkänslan redan.
Vaknade imorse och satte mig då i solen med telefonen där jag hade en talande Frida, och med min mysiga frukost för bara satt där och chilla. Bästa morgonen på länge! Snackade lite om grillningen och så, bestämdes att planerna flyttades till imron, vilket nog var bra eftersom att Frida har lyckats trilla av hästen igen, icke bra alls!
Lite senare kilade jag till mormor för att städa och lite så (mitt i solen dessutom, supervarmt och åt helvete) och sedan vidare till träningen som vart chill som fan och nu jag har äntligen fattat dom förjävla hoppen!
Drog hem och duschade och käkade & sen ut med Oliwer, vilket jag har gjort dom senaste kvällarna.
Så när jag ändå håller på att snacka om de senaste dagarna kan jag ju lika bra berätta om igår.
Stack med Oliwer för att grilla på vitaräck. Träffade lite folk där och så, satt där i kylan i flera timmar. Hemskt var det. Fast jag fick ju min bff madde 22.22(L)(L)(L), så sött! Ja... orkar inte gå in på detaljer, men det var kul, mysigt och kallt. 

Nu ska jag fan sova, trött som ett as och har ont i mitt söta huvud. 

puss & godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha 22.22 :D <3

2009-04-09 @ 20:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0