sommarvärme & påsklov



Kan det bli en bättre lördag egentligen? Vaknade av ett grattis sms, vilket löd: "grattis på artonårsdagen!" vilket jag dock tyckte var väldigt komiskt.. haha.
Bestämde sedan med Oliwer att han skulle komma hit efter att jag ätit och så, & då blev det en massa chill i solen på balkongen. Satt där i stort sett hela dagen och bara snackade och hade det gott, tills vi skulle vidare ner till honom och sen vidare ner till stan med Henke och Karlsson för att käka och så. Träffade lite folk och så och sen bar det vidare till karlsson för att senare komma hem, vilket jag gjorde för en halvtimme sen cirka :)
tack för en mysig dag!

Nu funderar jag starkt på att sova... trött som ett svin, men vi får väl se.
love denise

Kommentarer
Postat av: j.

men din snygging!

2009-04-05 @ 13:12:49
URL: http://typjjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0