summer fashion

Kvällen har börjat lite smått. Började med att hämta pizzan vid fem någon gång, så jag har ju hunnit äta och hålla på.
Efter maten unnade jag mig att "fönstershoppa", fast på internet såklart ;) haha. Så nu har jag hittat vad jag kommer att springa rundor i i sommar, förhoppningsvis iallafall.

the day/party wear


accessories


beach wear

Fast bikinisarna är jag lite osäkra vid... får väl se om jag hittar något annat snyggare :)

Nu är det dags för mig att sätta igång med den riktiga denisekvällen. Kanske hörs när jag är klar ikväll, för nu börjas det.

puss!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Den första rosa tröjan där var skitsnygg, var har du hittat den? :)

2009-04-23 @ 23:19:06
URL: http://emiliadenckert.blogg.se/
Postat av: Ängelholmsbo

har precis startat en blogg på blogg.se. Måste man paya för att kunna ha en sån bild högst upp eller hur gör man annars?

2009-04-24 @ 14:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0