torsdagstrött

Kom till torstens idag vid 8, såklart! Fixade all mat och shit med Diaz, var klar med allt redan tio och de första gästerna kom inte förrens halv tolv, så det blev en massor av chill med Johan och Mackan, som är underbara till tusen.
Jobbades på hårt, fick en välförtjänt lunch med mammsen, då jag satt på banken och fixade ID och Maestro kort sen bar det tillbaka för att fortsätta med mitt slit. Innan jag slutade idag fick jag besked om att jag inte får träffa Johan något mer innan fredag :( så det blev ett trevligt farväl och en liten kram innan han gick, och lite snack om sommarjobb!!! :D
Slutade en timme tidigare och gick rundor i stan med min efterlängtade Natali, mycket mysigt! :)
Sen vidare upp till skolan med mammsen för att ha utvecklingssamtal, vilket gick bra och jag tentar av tyskan i omgångar under terminen + att jag slipper onsdagslektionen :) Fortsatte sedan vidare till dansen och ja... nu sitter jag här. Kollade lite kläder och så innan... som vanligt hittade jag massor fint, fasen att man inte har några pengar!

jeans från bikbok

även toppen är från bikbok

och denna kofta(?) är från cubus

Iallafall så är jag dödstrött nu och måste vara fitforfight imornbitti igen, så det blir väl sovdags för mig nu.

love denise♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0