update

Har nu suttit ute i några timmar, kändes som att det var dags för en update och "planer-för-ikväll" tajm.
Blev lite matte och så, cirka 40 tal kanske, hehe, lite glass... och så kanske jag råkade somna ett tag, men oliwers sms väckte mig ganska fort tyvärr.
Han ringde mig för ett tag sen också, så det blev en mysig stund med honom i luren och då förbjöd jag även honom att komma hit idag, för denna dag ska bli MIN dag. Jag ska skrubba kroppen, ha ansiktsmask, måla naglarna, sitta i fotbad och en massa mysigt, för min mamma är inte hemma! Det ska verkligen bli underbart, hihi.
Det ska även ätas mysigt, funderar på att köpa en pizza och sätta mig och mysa med massa ljus lite senare, eller ja, om två timmar kanske, det skulle vara mysigt, fast kanske inte så roligt att göra det själv? Men det får jag ta!
Kanske även sätter på en mysig film eller så om det inte går något på tv, som jag kan titta på. Vi får väl se, hehe. 
 
  
och såhär har då min sköna eftermiddag sett ut :)

Nu tänkte jag iallafall dra mig tillbaka till min plats i solen. puss mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0