allt och inget


Igår blev det Liseberg med Oliwer, Mikael och mamma vilket var väldigt mysig, uttröttande och superroligt! Kom dit redan vid halv tolv och stannade tills dom stängde vid tio. Tack för en superdag!

Ikväll blir det en liten inflyttningsfest hos Oliwers syster, så det blir väl kvällsmat och lite sånt mysigt där.

Och fresten, jag fick precis reda på att jag hade kommit med i Veckans Blogg hos Nelly Paulsson, jag skulle verkligen uppskatta alla som röstade på mig och just det kan ni göra här. Ett stort tack på förhand! :)

Nu ska jag ut och leka soldyrkare i cirka en timme till innan jag går i duschen och lite så.
Vi får höras senare ikväll, pussis♥

Kommentarer
Postat av: Hannah

Oj, vad länge ni var där! :o

Ni måste varit helt slut sen! ;)

2009-08-06 @ 21:28:01
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0