dagen före dopparedagen, eller?



Så, nu är det den dagen som nog inte många såg fram emot för 9 veckor sen men som ändå blivit mer och mer efterlängtad ju närmre man kommit. Am I right? För idag är det onsdagen den 19 augusti, dagen innan vi här i Ängelholm börjar skolan. och ja, jag längtar en aning
Men en sak som jag definitivt inte förstår är varför, varför, vi ska ta vårat skolfoto på fredag? Innan har det alltid varit att det har blivit kris i närheten av jullovet, att vi knappt hunnit få våra bilder. Då tog vi våra bilder i september. Men nu ska de helt plötsligt tas dagen efter att vi börjat? Jaja, jag antar att det inte finns något jag kan ändra på i detta läget, hur gärna jag än hade velat...

Nu ska jag faktiskt kila ner och duscha och göra mig lite fräsch. Lägga på en ansiktsmask och måla mina naglar, även välja kläder tills imorn. Sen blir det att jag lägger mig i soffan med mamma (om hon inte är allt för upptagen med att packa vill säga...) och äta lite bilar och dumle, vilket jag verkligen förtjänat!
Vi hörs nog senare, eller imorn bitti, om ni har tur. pussis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0