det här funkar inte, ellerhur?

Jag klarar mig inte utan att få skriva lite här varje dag. Ni anar inte saknaden jag känt de senaste dagarna!

Idag var det meningen att jag skulle ner och hämta ut lite grejor på apoteket och även lämna in mina timmar som jag har arbetat, så jag skriver klart allt på min lapp och beger mig ner mot stan. Vad tror ni jag upptäcker när jag kommer ner i stan? Jo, jag glömde naturligtvis lapparna på köksbordet här hemma... Så typiskt! Så istället för att hämta ut det, och inte verka så löjlig att vända dirket och ta cyklen igen gick jag och köpte mig två coca-cola och en ost&skink baguette på Grafitti vilket fick bli min supernyttiga frukost!
Med min baguette bar det av hemmåt där jag kollade i brevlådan, en skattelapp JIPPIE, några hundra kronor rikare iallafall! Och sen bar det av till soffan för min frukost, lite The Tyra Banks-show och att fixa med naglarna, underbart att dom är borta nu. För nu i slutet var de bara så fula och ojämna, inte fint alls!
Efter det bar det av till Hannah dit även Lisa och Frida kom och så satt vi där och pratade lite innan jag tjatat tillräckligt om att jag var sugen på PimPim så att de gick med på att cykla ner i stan och köpa glass (och för min del då, PimPim! =))

Nu ska jag vänta på Oliwer som förhoppningsvis är här om några timmar... Men vem vet?
Jag hör av mig när jag känner för det, men lång tid lär det väl inte dröja.... Pussis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0